Hair remove

התאמה להסרת שיער באפילציה

הסרת שיער באפילציה, בניגוד לשיטות אחרות, אינה עושה הבחנות על רקע גוון עור או צבע שיער ואפילו לא גיל. קראו כאן על המועמדים המתאימים ועל המקרים החריגים בהם לא ניתן לעבור את הטיפול.

מי מתאים?

בעוד שיטות כגון לייזר ו-SHR אינן מתאימות לבעלי עור כהה או לבעלי שיער לבן או ג'ינג'י, האפילציה – אשר פועלת באמצעות מחט חשמלית ולא באמצעים טכנולוגיים שונים אשר מבוססים על סריקה של משטח העור – מתאימה לכלל האוכלוסייה וכולם יכולים לעבור את הטיפול. יתרה מכך, אפילו ילדים בני 12 ומעלה (במקרים מסוימים אף מוקדם יותר) יכולים לעבור טיפול זה, כמובן לאחר התייעצות עם רופא, על מנת לשלול בעיות הורמונליות.

מי לא מתאים?

אף על פי שכל צבעי העור וכל גווני השיער מתאימים לטיפול הסרת שיער באפילציה, ישנם מספר חריגים אשר אינם מתאימים לטיפול, וביניהם: אנשים הסובלים מבעיות בקרישת דם, חולים בסוכרת חמורה, אנשים שסובלים מזיהום, מחלות עור, אקנה קשה או פגיעה במערכת החיסון.

כמו כן, לפני שאתם שוקלים טיפול הסרת שיער באפילציה חשוב להדגיש, כי טיפול זה כואב יותר משיטות אחרות הקיימות כיום בשוק, ואם אתם מאלה הסובלים מרגישות גבוהה לכאב – לא בטוח ששיטה זו מתאימה עבורכם.