Hair remove

הסרת שיער בשיטת 4MP

הסרת שיער בשיטת 4MP פועלת על טכנולוגיה הנקראת DPC – Dynamic Pulse Control ונחשבת לאחת השיטות המתקדמות ביותר בשוק טיפולי הסרת השיער כיום. בדומה לטכנולוגיות אחרות, גם הסרת שיער בשיטה זו מושתתת על הבזקי אור ורמת הדיוק והבטיחות שלה נחשבת לגבוהה מאד.

טיפולי 4MP להסרת שיער

  • כמות טיפולים: טיפולים להסרת השיער בשיטת 4MP נחשבים לחסכוניים, שכן מספר הטיפולים הנדרש להשלמת הטיפול נמוך בהשוואה לשיטות אחרות.
  • מידת הכאב: מכשיר חדשני זה נהנה ממערכת קירור אינטגרלית המרגיעה את העור ומונעת כאבים וכוויות.
  • מחיר: המחיר תלוי ומשתנה בהתאם לנתוני המטופל.

הטכנולוגיה: כיצד פועלת טכנולוגיית 4MP?

מכשיר 4MP הוא למעשה פיתוח של חברת שארפלייט טכנולוגיות ופועל על עקרון טיפולי הסרת שיער בשיטת IPL.

במכשיר ה-4MP פועלות מספר ידיות, כאשר כל ידית בעלת אורך גל אור אחר. השילוב בין הידיות מאפשר התאמה מדויקת לסוג השערה וסוג העור. הבזקי האור הנפלטים מהידיות חודרים את העור ונבלעים בתוך פיגמנט המלנין המצוי בשורש השערה. השורש מתחמם ומומת. כך נמנעת מהשערה היכולת לצמוח מחדש. ההבדל בין מכשיר 4MP לבין מכשירים אחרים הפועלים בשיטת הבזקי האור הוא ביכולת לשלב שלוש עוצמות שונות של קרן אור באותו הטיפול.

תחילת טיפול הסרת שיער ב-4MP בייעוץ ואבחון רפואי על מנת להתאים את הטיפול לנתוני המטופל. במהלך הטיפול יכול מפעיל המכשיר, באמצעות 4 הידיות, לכוון את הבזקי האור כך שיתאימו לשערה ולעור בכל רגע נתון.

הסרת שיער בשיטת 4MP אינה כואבת. זאת בשל מערכת קירור אינטגרלית המותקנת במכשיר ומקררת את העור ותפקידה למנוע את תחושת הכאב או הופעת כוויות. היא עושה זאת מבלי לגרוע בתפקודו של המכשיר.

תוצאות הסרת שיער בשיטת 4MP

כמו מכשירים אחרים להסרת שיער, גם מכשיר ה-4MP אינו יכול להתחייב על הסרת כלל השיער לצמיתות. כיום ידוע כי קיימת סבירות מסויימת כי חלק מהשיער ישוב לצמוח בעתיד. עם זאת, הסרת שיער בשיטת 4MP נהנית משיעורי הצלחה גבוהים, העומדים על 80%.

יתרונות הטיפול בשיטת 4MP

  • מכשיר ה 4MP הוא בעל ארבע ידיות הניתנות להתאמה לפי צבע העור והשיער של המטופל, לפי מצב הטיפול (יש הבדל במרקם השיער בתחילת הטיפול ובסיומו) ועונות השנה (ניתן להתאים את המכשיר לעור בהיר בחורף ושזוף בקיץ). מבחינה זו, הוא מתאים לכולם! גם למי שנמצאו לא מתאימים להסרת שיער בשיטות אחרות.
  • מערכת קירור מובנת במכשיר הסרת שיער 4MP, מקררת את העור במהלך הטיפול והופכת אותו לנטול כאב, סיכונים ותופעות לוואי כמעט לחלוטין.
  • מדובר באחד הטיפולים היחידים המאפשרים חשיפה לשמש במהלכם. כלומר, ניתן לעבור אותו גם בקיץ מבלי לפגוע ברצף של הטיפול או לחשוש מסיכונים שונים הנובעים מרגישות העור לאור השמש, אשר עולה בתקופת הטיפול.
  • מספר הטיפולים הנדרשים עד להשלמת טיפול הסרת שיער בשיטת 4MPנמוך בכ30% ממספר הטיפולים הנדרשים להשלמת הטיפול במרבית השיטות האחרות.

חסרונות השיטה

  • כיום אין אף מכשיר, ובכלל זה גם מכשיר הסרת שיער 4MP, המסוגל להבטיח כי תצליחו להפטר מכל השיער לצמיתות. שינויים הורמונאליים בגופנו, המתרחשים לאורך החיים, עשויים להביא לצמיחה מחודשת של חלק מהשיער לאחר תקופה מסוימת.
  • מכשיר הסרת שיער 4MP נחשב לעוצמתי פחות ממכשירי הלייזר או מכשירי האפילציה, ושיעורי ההצלחה שלו, העומדים על 80%, נמוכים במעט לעומת הטכנולוגיות הללו.

מחירים ועלויות

הסרת שיער 4MP נחשבת לשיטה חסכונית להסרת שיער, שכן מספר הטיפולים הנדרש להשלמתה נמוך בהשוואה לשיטות אחרות. המחיר עצמו משתנה ממכון למכון וכן בהתאם לנתוני המטופל.

Lumière To Our Newsletter

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.