Hair remove

מכשירי גילוח ביתיים

זה התחיל בסכין גילוח שנקראה תער, שמדי כמה שימושים צריך היה להשחיז אותה, והמשיך לסכין המתחברת לידית, אחר כך לידית פלסטיק עם מספר להבים וכן הלאה, עד שבשנת 1928 הושקה מכונת הגילוח החשמלית הראשונה. אם בתחילת הדרך מדובר היה במכשיר שנועד לגברים, שעשו בו שימוש להסרת שיער הפנים, הרי שכיום עושים בו שימוש שני המינים, ומכונת הגילוח משמשת גם להסרת שיער ברגליים או במפשעות.

מהם מכשירי הגילוח הנפוצים לשימוש בבית?

רשימת מכשירי גילוח ביתיים לפי חברה:

מכשירים מבית אפיליידי

חברת אפיליידי (Epilady), שנקראה בעבר "סופט אנד איזי", היא חברה ישראלית שהיתה חלוצת התעשיה: בשנת 1986 פיתחה החברה את מסיר השיער הראשון בישראל. כיום מציעה החברה שלל מכשירים להסרת שיער מסוגים שונים, ביניהם מכשירי גילוח חשמליים. למרות ששם החברה, כמו גם מוצריה, מזוהים יותר עם נשים, אין ספק שגם גברים יכולים לעשות בהם שימוש.

אז מה הם מציעים ולמי זה טוב?

  • אפיק שייב (Epic Shave) – מכונת גילוח בעיצוב עגלגל, המאפשרת גילוח גם באיזורים רגישים יותר, כגון מפשעות.
  • ליידי בי (Lady Be) – מכונת גילוח עדינה המיועדת להסרת שיער מקו הביקיני. המכשיר כולל אפשרות לכיוון גובה המסרק, בדומה למכונת תספורת, וראש גילוח עדין.
  • מיני אפישייב (Mini-Epishave) – מכשיר גילוח בעל מבנה ארגונומי המציע אחיזה נוחה. המכשיר עמיד במים, וניתן לעשות בו שימוש במשך עד 45 דקות רצופות ללא חיבור לחשמל.

מכשירים מבית חברת בראון

חברת בראון (Braun) הגרמנית, המתמחה במכשירי גילוח שיער הפנים, הבינה עד מהרה כי בקהל הלקוחות הקבוע שלה נכללים גם גברים שרוצים להיות חלקים – לא רק מזקן ושפם. החברה השיקה את מכשיר הקרוזר בודי (cruZer body), המשלב שתי מכונות גילוח במכשיר אחד. המכשיר מתאים לשימוש באיזור הפנים, כמו גם בחזה, בבטן, בבתי השחי ובאיזור המפשעות. המכשיר עמיד לשימוש במים.

מכשירים מבית חברת פנסוניק

חברת פנסוניק השיקה מכונה משולבת, המאפשרת למשתמשים לגלח את שיער הראש או הרגליים. מכונת התספורת, מדגם Panasonic ER1421, מצוידת בשלוש דרגות חיתוך לשיער הגוף, וקלה לניקוי.

מכשירים מבית חברת בייביליס

גם לבייביליס (Babyliss) יש מכונת תספורת המשלבת אפשרות לגילוח שיער גוף ופנים. מכונת התספורת, Babyliss E830XE, היא בעלת 2-14 דרגות חיתוך, ואת המעבר מהקרקפת לרגליים ניתן לבצע באמצעות החלפת ראש פשוטה.

מכשיר נוסף של החברה הוא ה-Babyliss E838XE, אשר מתאים לשימוש בבתי השחי וברגליים וכולל מהירות הפעלה אחת. המכשיר מסיר את השיער באמצעות סכינים וניתן להטעינו לשימוש אלחוטי.

מכשירים מבית חברת רמינגטון

מכשיר דומה ל-Babyliss E838XE יוצר על ידי חברת רמינגטון (Remington), המציעה את מכונת תספורת Remington PG520, אשר כוללת אפשרות לגילוח שיער הגוף, וכן מאפשרת להסיר שיער מהאף ומהאוזן. מכונת התספורת Remington PG155 של החברה מציעה את אותן התכונות, אך פועלת באמצעות סוללות.