Hair remove

הסרת שיער באינפרא אדום

הסרת שיער באינפרא אדום היא שיטה ותיקה ויעילה בתחום הסרת השיער. כיום כבר ידוע כי אף אחת מהשיטות הקיימות בשוק לא יכולה להסיר 100% מהשיער לצמיתות אך שיטת האינפרא האדום, ידועה בשיעורי הצלחה גבוהים יחסית וביכולת שלה להפטר מהרוב המוחלט של השיער.

טיפולי אינפרא אדום להסרת שיער

  • כמות טיפולים: מספר הטיפולים הנדרש עד להשלמת הטיפול עומד על 7-12 טיפולים בממוצע.
  • מידת כאב: מידת הכאב נסבלת. במהלך הטיפול נמרח ג'ל מיוחד המאלחש את האזור.
  • מחיר: טיפולי אינפרא אדום זולים מעט מטיפולי הלייזר ומחירם נע בין 500 ל-13,500 ש"ח לכל הגוף.

הטכנולוגיה: כיצד פועל מכשיר האינפרא?

טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום, בדומה לטיפולי הסרת שיער בלייזר, בשיטת IPL או SHR, עושים שימוש בטכנולוגיית הבזקי אור והחום המופק מכך, על מנת להרוס את השערה מהשורש. גלי האור של מכשיר האינפרא נשלחים אל שורש השערה, מחממים וממיתים אותו.

ההבדל העיקרי בין פעילות מכשירי הלייזר לבין מכשיר האינפרא הוא שבלייזר פועל גל אור אחד עוצמתי, בעוד שבמכשיר האינפרה פועלים בו זמנית מספר גלים באורכים שונים, וניתן להתאימם לכל מטופל, בהתאם לצבע עורו ושיערו.

בשוק קיימים מכשירים שונים להסרת שיער באינפרא, כגון לאוולי ובימקס. חלק מהמכשירים מורשים לשימוש על ידי קוסמטיקאיות אך אחרים מותרים לשימוש רופא בלבד. מומלץ להתייעץ עם המכון לפני הטיפול.

החלמה ותוצאות הטיפול

אדמומיות ונפיחות עשויות להופיע במהלך או לאחר הטיפול, אך אלה אמורות להעלם תוך זמן קצר. יש להמתין לפחות כחודש בין הטיפולים , ולתת לאיזור ממנו מסירים את השיער להתחדש ולהתרענן. בנוסף, על מנת להמנע מנזקים מיותרים, מומלץ להמנע מחשיפה לאור השמש במהלך תקופת הטיפול.

יתרונות הסרת שיער באינפרה אדום

  • סיכויי הצלחה – שיעורי הצלחה של טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום עומדים על 80% בממוצע.
  • התאמה נרחבת למגוון מטופלים – השימוש במספר קרני אור מאפשר למכשירי האינפרא אדום להתאים לטווח רחב יותר של גווני עור ושיער מאשר מכשיר הלייזר, הפועל באמצעות קרן אור אחת חזקה ולכן מוגבל יותר מבחינת יעילותו עבור בעלי עור כהה ושיער בהיר.
  • מידת כאב נמוכה – הכאב הכרוך בטיפול נמוך בהשוואה לכאב המתקבל מטיפול בלייזר, ויש מי שטוענים שמדובר בטיפול שאינו כואב כלל.
  • מכשיר האינפרא מותר לשימוש גם למי שאינו רופא או בעל הכשרה רפואית, מכיון שהוא עוצמתי פחות אך בטיחותי יותר ממכשיר הלייזר.

חסרונות הטיפול באינפרא

  • שינויים הורמונליים במהלך החיים עשויים להביא לצמיחה מחודשת של השיער כעבור שנים.
  • חשיפה לאור השמש במהלך הטיפול עשויה לפגוע בעור ולכן אינה מומלצת לכל אורכו. חסרון זה עשוי להגביל את הטיפולים בעיקר לעונת החורף ולהאט משמעותית את תהליך הסרת השיער כולו.

מחירים ועלויות

מחירם של טיפולי הסרת שיער באינפרא אדום זול יחסית מטיפולי הסרת שיער בלייזר. המחירים נעים החל מ-500-600 ש"ח לאזורים קטנים ועד 13,500 לכל הגוף.

כמו בטכנולוגיות ה-SHR ו-IPL, רוב מכשירי האינפרא אדום להסרת שיער אינם מצריכים פיקוח רפואי. עם זאת, נרצה לוודא כי המטפלים במכון אליו נפנה לצורך הטיפול, עברו הכשרה מקצועית וייעודית על המכשיר והם בעלי ותק וניסיון בו.

רק על ידי סקר שוק מעמיק, תוכלו לקבל הצעות מחיר טובות ומשתלמות ביותר ממרפאות מומחים, שיחסכו לכם אלפי שקלים ולכן חשוב לבצע השוואה בין מרפאות וחברות שונות ולדבר עם המכונים המובילים, לקבלת מידע על מבצעים עדכניים, הנחות ואפשרויות תשלום.

Lumière To Our Newsletter

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.