Hair remove

הסרת שיער בלייזר – המלצות וטיפים

השיטה המודרנית של הסרת שיער בלייזר היא הדרך הטובה ביותר לסלק את השיער המכסה אזורים שונים בגוף באופן לא אסתטי. אם לכן הבנות והנשים וגם לכם הבנים והגברים נמאס משיער הגוף המיותר, קבלו המלצות וגם טיפים חשובים.

איפה כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר?

באמצעות מכשור לייזר מתוחכם ניתן לבצע מגוון רחב של טיפולי הסרת שיער בלייזר. איפה כדאי לעשות הסרת שיער בלייזר? מהם האזורים בגוף שבהם ניתן לצפות להצלחה?

כיום, ניתן לבצע בצורה טובה ובטוחה הסרת שיער ממרבית אזורי הגוף. מטבע הדברים, יש אזורים שנחשבים למבוקשים ומוצלחים במיוחד. בית השחי, למשל, בעיקר בקרב נשים נחשב לאזור שבו כדאי לבצע הסרת שיער (וההצלחה בשיעורים מצוינים). גם הרגליים ואזור המפשעה הם אזורים שבהם כדאי מאוד לטפל ושיעורי ההצלחה טובה מאוד.

גברים רבים מחפשים טיפולים להסרת שיער באזור הגב וגם במקרה זה – ההצלחה טובה. אזור הפנים נחשב פחות מומלץ לטיפול בלייזר.

חשיבות בדיקת ההתאמה

בדיקת ההתאמה שנעשית לפני סדרת טיפולים להסרת שיער בלייזר הינה בעלת משמעות רבה. ככל שהטיפול יותאם נכון יותר על פי מאפיינים כגון צבע עור, צבע השיער, רמת הצפיפות של השיער, כך התוצאות תהיינה יעילות יותר.

חשוב להתאים את הטיפול לגיל המטופלת או המטופל וכן לאבחן את סוג העור. כך ניתן יהיה להתאים כראוי את אופי קרני הלייזר ועוצמתן. בבדיקת ההתאמה מגלים מתי כדאי לדחות את הטיפול למשל בשל פצעונים, שימוש בתרופות ומצבים רפואיים שונים.

התאמת מכשיר הלייזר למטופל

באמצעות התאמת טובה של מכשיר הלייזר לכל מטופל ומטופלת ניתן להגיע לשיעור הצלחה מכסימלי ואף להציע מענה מוצלח למטופלים שבעבר לא הגיבו כמצופה לטיפול. מכשירי לייזר מסוימים יהיו עדיפים לשימוש בקרב בעלי עור בהיר. מכשירים אחרים יהיו עדיפים לבעלי עור כהה.

סוג המכשיר יבחר גם על פי אופי השיער – דק, עבה, גס. יש מכשירים שיהיו מומלצים במיוחד לבעלי עור עדין, שכן הם כוללים טכנולוגיה שמרגיעה את תחושת הצריבה או הגירוי.

להתגלח לפני הטיפול – כן או לא?

מומלץ להגיע לטיפול הסרת שיער לאחר גילוח של האזור המטופל. זה מייעל ומשפר את עבודת מכשיר הלייזר ויש אף הטוענים גם מרגיע את תופעות הלוואי. עם זאת, יש מכונים שמעדיפים לבצע את הגילוח רק במקום עצמו, לפני הטיפול.

האם כדאי להשתמש במשחת אלחוש?

מומלץ להשתמש במשחת אלחוש להרגעת המקום, אך אין חובה. מיועד לאנשים בעלי סף כאב נמוך.

להימנע משיזוף לפני ואחרי הטיפול

המלצה חשובה ביותר היא להמנע משיזוף לפני טיפולי הסרת שיער בלייזר. עדיף לשהות בחוץ כמה שפחות ואם חייבים – יש למרוח קרם הגנה. גם לאחר הטיפול מומלץ להמעיט בחשיפה לשמש.

לא לזלזל בתופעות הלוואי!

תופעות לוואי נפוצות של טיפולי לייזר להסרת שיער כוללות תחושה של גירוד ואדמומיות. אלה הן תופעות זמניות שחולפות במהירה וניתן להרגיע את האזור באמצעות משחה. מתי יש מקום לפנות למכון שבו בוצע הטיפול או לרופא? במידה ולאחר הטיפול חשים כאב עז, כאשר מופיע פצע או כאשר מרגישים עליה בחום או סחרחורת. אלה הן תופעות נדירות אך אחת ההמלצות החשובות ביותר היא לא לזלזל בהן.

מכוני לייזר מומלצים

העור שלכם יקר לכם? רוצים לדעת מהם מכוני הלייזר המומלצים, בעלי המוניטין המצוין? רשמו לפניכם את השמות הבאים:

  • אמריקן לייזר – רשת מרפאות בעל וותק רב. מאחוריה עשרות ואף מאות אלפי לקוחות מרוצים.
  • נאטורפיל – רשת לטיפולי יופי והסרת שיער, פועלת בכל הארץ מזה שנים.
  • Care לייזר – רשת וותיקה נוספת, שמציעה טיפולי לייזר ואסתטיקה בפריסה נרחבת.