התאמה להסרת שיער באינפרא אדום

אנשים רבים תרים אחר המכונים השונים על מנת להסיר שיער, אך לא כולם בודקים לפני כן את מידת התאמתם לטיפול. קראו כאן מיהם המועמדים המתאימים לטיפולי אינפרא ומי אינם יכולים לעבור אותם.

מי מתאים?

בשונה מטכנולוגית הלייזר, המתאימה לטווח מוגבל של גווני עור ושיער, מכשיר האינפרא אדום ניתן לכוונון והתאמה לפי סוג העור והשיער, בכל רגע נתון. מכאן, שגם מי שאינם מועמדים אידיאליים להסרת שיער בלייזר, כמו נשים בהריון, יכולים להינות מהסרת שיער בטכנולוגיית האינפרה אדום.

מי לא מתאים?

למרות הטווח הרחב של גווני העור והשיער עליו חולש מכשיר האינפרא אדום, עדיין יש מי שנשאר בחוץ, למשל בעלי שיער ג'ינג'י או בלונדיני עד לבן. בנוסף, המכשיר אינו יעיל גם להסרת שיער דק ופלומתי. כמו כן, השיטה אינה מומלצת לסובלים מבעיות הורמונליות.

הצטרפו לניוזלטר

רוצים לקבל עדכונים והטבות בלעדיות בנושא טיפולי הסרת שיער? הצטרפו לניוזלטר שלנו! תקבלו מידע עדכני על הטכנולוגיות והשיטות החדשות להסרת שיער לגברים ונשים, סקירות מומחים על המוצרים והשירותים המובילים בתחום, וגם הצעות ייחודיות וקופונים להנחות על מגוון הטיפולים. פשוט השאירו את כתובת המייל שלכם ותהיו הראשונים לדעת על כל מה שחם בעולם הסרת השיער!