Hair remove

הפנים הן האזור הכי חשוף בגופה של האשה. כיוון שלא ניתן להסתירו, שיער מיותר באזור הפנים נתפס כמביך, ולא אסתטי, והוא מקושר עם מראה "לא נשי". נשים רבות פונות להסרת שיער באזור הפנים (שפם, סנטר, גבות ואפילו לחיים ואוזניים), וישנן מספר שיטות טיפוליות לאזור זה.

זכרו: מדובר באזור רגיש מאין כמותו, וטיפול לא נכון, או בידיים לא מקצועיות, עלול לגרום לנזק בלתי הפיך, ובולט לעין יותר מהשיער המיותר.

קהל היעד

אמנם נשים (בכל הגילאים) הן קהל היעד העיקרי, אך ישנם גם גברים המבקשים להיפתר מעול הגילוח היום יומי, ומעדיפים שעור פניהם יהיה חלק. בקרב גברים ישנו גם יותר שיעור באזור האוזניים, הנתפס כלא אסתטי.

שיטות נפוצות להסרת שיער מהפנים

גילוח

גילוח שיער הפנים לנשים אינו מומלץ, ועבור גברים מדובר במטלה כמעט יום יומית. אם את שוקלת לגלח את שיערות הפנים, חשבי על הזיפים שיצמחו על עור הפנים שלך, ועל העובדה שלא תוכלי להסתיר אותם בשום צורה, מלבד גילוח חוזר.

שעווה

הסרת שיער מאזור הפנים באמצעות שעווה, מחייב עבודה עם שעווה המותאמת לאזורים רגישים. אם תבחרו להשתמש בשיטה זו, אך אינכם מיומנים בה, מוטב שתתנו למישהו מקצועי לעשות את זה עבורכם. הסרת שיער בשעווה דורשת אורך מינימלי של שיערה, והתוצאות מחזיקות מעמד כשבועיים.

אפילציה

הסרת שיער באזור הפנים באמצעות מחט חשמלית יעילה מאוד – אך גם מאוד כואבת. אם ישנן שיערות ספורות בלבד מהן תרצו להיפתר – שיטה זו תהיה טובה עבורכם.

חוט

שיטה זו, העוברת מדור לדור בין נשים (ואולי בעתיד גם מגבר לגבר), תולשת את השיער מן השורש באמצעות חוט תפירה רגיל. גם אם את מיומנת בשיטה זו, חשוב לזכור, כי היא עלולה לגרום לזיהומים, כיוון שנקבוביות העור נפתחות בביצוע המריטה. על פעולה זו יש לחזור מדי כמה שבועות, תלוי בקצב צמיחת השיער.

פינצטה

הסרת שיער באמצעות פינצטה היא פעולה סיזיפית, התולשת קבוצת שיערות קטנה בכל מריטה. גם במקרה זה יש סכנה לזיהומים ופצעים, יש לחזור עליה מדי כמה שבועות, תלוי בקצב צמיחת השיער.

קרן אור

הסרת שיער באמצעות קרן אור (מבוססת טכנולוגיית I.P.L – Intense pulsed light), מתאימה לטיפול באזור הפנים. אם אתם שוקלים טיפול בשיטה זו, חשוב להתייעץ עם רופא או קוסמטיקאית שעברו הכשרה בשיטת קרן אור, על מנת לוודא שאתם מתאימים לטיפול.

לייזר

הסרת שיער בלייזר באזור הפנים אפשרית, אך חשוב לבחור איש מקצוע מוסמך שיטפל באזור רגיש ועדין זה. שיטה זו נחשבת ליעילה ביותר כיום בשוק, ואחרי סדרת טיפולים, תהנו מעור פנים חלק כמעט לגמרי.

מחירי הסרת שיער באזור הפנים משתנים בהתאם למכון המטפל. באופן כללי, המחיר לסדרה של כעשרה טיפולי הסרת שיער בלייזר מכל הפנים לנשים מוערך כ-2200 – 2800 ₪, ולגברים 2500 – 3000 ₪.