Hair remove

לכל אורך ההיסטוריה, בחרו נשים להסיר שיער מיותר מהגוף, בשיטות רבות ומגוונות, כולל שעווה, גילוח, חוט וקרמים שונים. כל השיטות הללו הן זמניות ודורשות התעסקות תמידית עם השיער המיותר. זו הסיבה שבזכותה קמו המוני מכונים להסרת שיער בלייזר, המציעים שיטות טיפול לטווח ארוך. מהן השיטות להסרת שיער לנשים ומדוע בכלל בוחרות נשים להסיר שיער מיותר? על כך במאמר הבא.

הסרת שיער בלייזר לנשים

כל אישה הבוחרת להסיר שיער מיותר מודעת להתעסקות התמידית המרגיזה: טיפול ביתי בשעווה מצריך סבלנות ומיומנות ועלול לגרום לשטפי דם ולדימומים קלים, גילוח הוא עיסוק כמעט יומיומי שמשאיר אותנו עם זיפים עקשנים וקשים והקרמים להסרת השיער מדיפים ריחות לא נעימים כשהתוצאה היא זמנית בלבד.

הסרת שיער בלייזר היא הפתרון האולטימטיבי לשיער המיותר בגוף. כולנו מכירות את ההרגשה הלא נעימה של גילוח מיד לפני הליכה לים – גירודים וגירויים מהחול ומהמלח וסיכויים לזיהומים, הם חלק מהעניין. בעולם המודרני של היום, אין סיבה להמשיך להסיר שיער בשיטות המיושנות, כאשר ישנן שיטות המבטיחות תוצאות מעולות לטווח ארוך במיוחד.

נתונים סטטיסטיים

בארה"ב יותר ממיליון נשים וגברים עוברים טיפולי לייזר בשנה. באירופה, שם נשים רבות בוחרות שלא להסיר שיער בכלל וימי הקיץ הם ספורים, הנתון עומד על אחוז אחד בלבד. בישראל המספרים הם גבוהים במיוחד, בזכות תרבות הים שלנו, שמאפשרת לאנשים לשהות בחוץ בבגדי ים במשך כל שעות היום, לאורך חודשים ארוכים. הנתון החשוב ביותר הוא, שכ-90% מהאנשים שבחרו טיפול בלייזר, היו בוחרים טיפול בלייזר במקום כל טיפול אחר, ואף היו ממליצים עליו לחברים ומשפחה.

למה נשים בוחרות להסיר שיער?

לכל אורך ההיסטוריה, בחרו נשים להסיר שיער מיותר ובארצות חמות כמו ישראל, הנתונים הם גבוהים ביותר. מחקרים רבים מוכיחים שוב ושוב, שהסרת שיער בלייזר מעלה את הביטחון העצמי אצל נשים, גורמת להן להרגיש נשיות יותר ועוזרת להן ליצור קשרים עם המין השני. רק חשבו על כל הזמן הפנוי שיצטבר, ללא הביקורים אצל הקוסמטיקאית או ההאבקות מורטת העצבים עם השעווה ודמיינו מה תוכלו לעשות במקום.

באילו אזורים נשים מורידות שיער?

האזור המבוקש ביותר הוא אזור המפשעות, זאת מכיוון שבאזור זה גדלות שיערות עיקשות במיוחד והסרת שיער בשיטות כמו שעווה או גילוח, יגרמו ברוב המקרים לפצעונים, גירויים ובמקרים של גילוח לצמיחה חזקה יותר של השיער. לאחר המפשעה, אזור בית השחי הוא המבוקש, גם מאותן הסיבות של שיער עבה וחזק. בנוסף, גילוח בית השחי הוא זמני ולאחר מספר ימים יופיע "צל" כהה, הנובע מהשורשים הכהים שמתחת לעור. למקום השלישי מגיעות הרגליים, והמחשבה שלעולם לא יהיה צורך להסיר שיער ברגליים היא בגדר חלום לנשים רבות.

הסרת שיער בלייזר בהריון

למרות שאין מחקרים, או ממצאים, המעידים על כך שהסרת שיער בלייזר מסוכנת לנשים בהריון, התהליך אינו מומלץ בכל זאת. מכוני הלייזר והרופאים ממליצים לחכות עם הטיפול עד לאחר ההיריון ורוב המכונים יסרבו לטפל בנשים בהריון.

מחירי הסרת שיער בלייזר לנשים

אזור בגוף מספר טיפולים ממוצע טווח מחירים
כל הגוף 12 13,000 – 15,000 ₪
שוקיים 6 2,900 – 3,500 ₪
רגליים 12 4,000 – 6,000 ₪
מפשעות 7 1,300 – 2,000 ₪
פנים 7 2,500 – 3,000 ₪
סנטר 7 700 – 800 ₪
בטן תחתונה 5 1,400 – 1,800 ₪
פאות 8 700 – 800 ₪
שפם 8 1,000 – 1,400 ₪
בית השחי 4 – 5 800 – 1,000 ₪
כף היד 4 – 5 900 – 1,000 ₪
פטמות 4 600 – 800 ₪

שיטות ביתיות להסרת שיער לנשים

ישנן מספר שיטות טיפול ביתיות, הכוללות גם את השיטות הבאות: