Hair remove

הסרת שיער היא לא נחלתן של נשים בלבד, גברים רבים בוחרים לעבור טיפולים בכל חלקי הגוף, על מנת להסיר את השיער, או לפחות לדללו. מזג האוויר הקייצי בארץ, שמדרבן אותנו הישראלים לשהות שעות מרובות בים או בבריכה, גורם לגברים רבים לרוץ ולהסיר שיער מיותר מהגוף. למי מתאימים הטיפולים ומהן השיטות הפופולאריות? במאמר הבא נספק לכם מידע מלא על הסרת שיער לגברים.

הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר את השיער המיותר לטווח ארוך, במספר טיפולים מהירים, ומתאימה לכל אזורי הגוף. אצל גברים, תהליך הסרת השיער בלייזר שונה מאשר אצל נשים, זאת משום שרמת הטסטוסטרון, משפיעה על צמיחת השיער באזורים שונים. בכלליות, השיער אצל גברים צפוף וחזק יותר מאשר אצל נשים ונדרשים טיפולים רבים יותר, בכדי להשיג תוצאות חלקות במיוחד. בממוצע, גברים יזדקקו לכעשרה טיפולים, על מנת לקבל עור חלק לחלוטין, בעוד שנשים יאלצו לעבור כשישה טיפולים, תלוי בסוג המכשיר.

נתונים סטטיסטיים

יותר ויותר אנשים בוחרים את שיטת הלייזר, כדרך להסרת שיער ומחליפים את השיטות הישנות של גילוח, שעווה וקרמים. דווקא העובדה ששיער גברי הוא חזק וצפוף יותר, גורמת לגברים רבים להחליף את השיטות הזמניות בשיטה לטווח ארוך.

כמיליון אנשים מטופלים בלייזר מדי שנה בארה"ב בעוד שבאירופה, שם הסרת שיער אינה באופנה בכלליות, הנתון עומד על אחוז אחד בלבד. הנתון המעניין והחשוב ביותר הוא, שכמעט 90% מהמטופלים ממליצים על הטיפול לאחרים. בישראל כ-50% מהאנשים הבוחרים להסיר שיער בלייזר, הם גברים.

למה גברים בוחרים להסיר שיער?

הסרת שיער מיותר הוא כבר מזמן אינו דבר טרנדי, אלא עניין שבשגרה לגברים רבים בישראל. לא מעט גברים, בוחרים לעבור טיפול על מנת לדלל את השיער, במקרה שהם סובלים משיעור יתר, או שמעדיפים להראות חלקים יותר. גברים ישראלים כבר מזמן החלו להשקיע יותר במראה שלהם: לרכוש בגדי מעצבים, לסדר גבות פרועות, לעבוד על השרירים, להסיר משקפיים בלייזר ובשנים האחרונות, גם לדאוג לגוף חלק משיער.

גברים רבים מדווחים על עלייה בביטחון העצמי בעקבות הטיפולים ומספרים שגם הנשים מרוצות מהטיפוח הגברי. סיבה נוספת להסרת שיער היא, ששיער מיותר מכסה ומסתיר קעקועים ושרירים, שני דברים שהמון גברים ישראלים אוהבים להתהדר בהם, ומעדיפים שיהיו חשופים לעולם, מאשר שיסתתרו מאחורי שיערות מיותרות.

באילו אזורים גברים מורידים שיער?

לרוב מתמקדים הגברים בעורף, בחזה ובגב, כשהזרועות ושאר חלקי הגוף פחות מדאיגים אותם. גברים רבים גם יבקשו רק לדלל את השיער בכל חלקי הגוף, על מנת להגיע למראה טבעי ואסטטי יותר.

מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים

אזור בגוף מספר טיפולים ממוצע טווח מחירים
כל הגוף 10 13,000 – 15,000 ₪
פנים – גבות 10 1,000 – 2,000 ₪
עורף 8 750 – 1,000 ₪
גב וכתפיים 8 – 10 4,500 – 5,000 ₪
גב 8 – 10 3,000 – 4,000 ₪
חזה ובטן 8 – 10 3,000 – 4,000 ₪
בטן בלבד 8 – 10 2,000 – 3,000 ₪
רגליים 10 – 12 4,500 – 6,000 ₪
מפשעות 7 – 8 1,500 – 1,800 ₪

שיטות ביתיות להסרת שיער לגבר

ישנן מספר שיטות להסרת שיער ביתית והן כוללות גם את השיטות הבאות:

הסרת שיער לגברים – בעד ונגד

סיפרנו לכם מדוע בוחרים גברים להסיר שיער ואף סקרנו עבורכם את כל השיטות. אין ספק שללייזר יתרונות רבים על השיטות האחרות, אך מהם בדיוק היתרונות והחסרונות? לפניכם כל המידע:

בעד

נגד